Monday, July 20, 2009

healing crisis pengguna eumora...

Berikut adalah beberapa simptom yang berlaku kepada pengguna eumora. Anda tidak perlu risau dengan kehadiran healing crisis ini kerana ia bersifat sementara. Simptom2 ini berbeza-beza pada setiap pengguna, bergantung kepada tahap kesihatan kulit anda.

MASALAH --- Kulit menjadi kering.

PENYELESAIAN --- Gunakan moisturiser.

MASALAH --- Keluar bintik-bintik halus di muka.

PENYELESAIAN --- Proses 'DETOX' berlaku. Anda mungkin mengalami pertumbuhan bintik-bintik halus dan berpasir untuk satu tempoh, di antara 3 - 10 hari bergantung kepada keadaan toksid yang terkandung di bawah kulit anda.

MASALAH --- Kulit mengelupas.

PENYELESAIAN --- EUMORA meremajakan kulit. EUMORA tidak menghakis kulit anda sebaliknya menggugurkan lapisan yang tidak dapat dibaiki. Oleh itu kulit anda sebenarnya tidak mengelupas tetapi lebih sesuai disebut bersalin kulit.

MASALAH --- Berasa gatal pada hidung.

PENYELESAIAN --- Itu tandanya ada mempunyai masalah resdung. EUMORA akan melakukan proses DETOX dan akan mengeluarkan bahan-bahan kotor dari kulit anda termasuk resdung. Sewaktu proses ini, anda akan mengalami sedikit rasa kegatalan.

MASALAH --- Kulit menjadi agak lebam.

PENYELESAIAN --- EUMORA bekerja dengan memulihkan sel-sel kulit yang lemah atau mati. Proses ini juga melibatkan perubahan hormon. Anda mungkin mengalami kelebaman sekiranya tidak mempunyai waktu tidor yang cukup. Proses ini adalah sementara.

MASALAH --- Keluar jerawat?

PENYELESAIAN --- Sekiranya anda gemar mengambil makanan yang bergoreng, makanan laut atau daging (makanan yang banyak mengandungi toksid), maka toksid yang berlebihan akan disimpan di bawah lapisan kulit tubuh. EUMORA akan melakukan proses DETOX iaitu pembuangan toksid dari badan anda dan proses ini menyebabkan kehadiran jerawat (jerawat adalah antara tindakbalas toksid pada kulit).

Adakah anda lebih memilih untuk membiarkan TOKSID tersebut tinggal pada tubuh anda dan mendatangkan kesan yang lebih buruk pada masa akan datang atau mengeluarkannya bagi mendapatkan kulit yang sihat dan cantik?

No comments:

Post a Comment